Zapraszamy na XXXII Zjazd Polskiego Stowarzyszenia Nauczycieli Przedmiotów Przyrodniczych
“Nauczyciele przyrodnicy w przyszłości. Wiedza – kompetencje cyfrowe – pedagogika.”
Ta strona służy tylko i wyłącznie do dokonania rejestracji. Szczegółowy program, opisy wykładów, warsztatów i sylwetki prelegentów oraz inne informacje kluczowe znajdziecie Państwo na stronie: https://chemiawszkole.pl/konferencja/
Bardzo prosimy o uważne przeczytanie poniższych informacji. Są one kluczowe w procesie prawidłowego wykonania rejestracji.
Poniżej znajduje się lista warsztatów do wyboru. W każdej z czterech sesji należy wybrać jeden warsztat. Proszę zwrócić uwagę, że niektóre warsztaty powtarzają się w różnych sesjach. Aby dokonać wyboru warsztatów, należy odznaczyć pole zapoznania się regulaminem (czerwone tło pod listą warsztatów) – wtedy pojawi się lista dodatkowa lista warsztatów do odznaczenia oraz pola do wpisania danych osobowych.
Poniższy formularz służy do zapisu zarówno osób, które rejestrują się:
- indywidualnie (możliwość płatności przy pomocy BLIK lub przelewy24; rejestracje w których zostanie wybrany przelew tradycyjny zostaną odrzucone),
- jak również dla osób, które potrzebują fakturę na szkołę z odroczonym terminem płatności (w takim przypadku po wypełnieniu wszystkich danych należy wybrać przelew tradycyjny z 14-dniowym terminem płatności).
Uprzejmie prosimy o uważne wypełnianie formularza. Faktura zostanie wysłana do Państwa automatycznie po zakończeniu wypełniania całości formularza (ta strona oraz kolejna strona – dane płatnika). Jeśli Państwo nie otrzymacie faktury to proszę sprawdzić foldery spam i wszystkie inne posiadane w poczcie. Najczęstszym problemem w otrzymaniu faktury jest niesprawdzenie wszystkich folderów.
Zniżki dla członków PSNPP są naliczane automatycznie – do tego celu musicie Państwo być zalogowani na swoje konto na stronie psnpp.org.pl i posiadać opłaconą składkę za bieżący rok kalendarzowy. Nie ma możliwości wprowadzenia zniżki dla członka PSNPP bez logowania na konto. Jeśli macie Państwo nieopłaconą składkę to po jej uregulowaniu należy odczekać 48-godzin przed rejestracją na konferencję, aby system zdążył skatalogować opłacenie przez Państwa składki.
Proszę pamiętać, że:
- nie ma możliwości zmiany wcześniej wybranych warsztatów;
- należy zapisać sobie warsztaty, które Państwo rezerwujecie wraz z ewentualną informacją o potrzebie posiadania własnego komputera;
- podanie złych danych do faktury będzie skutkować tym, że te złe dane znajdą się na fakturze, co ostatecznie doprowadzi do problemów z ich opłaceniem – w takim przypadku nie należy dokonywać kolejnej rejestracji, ale opisać dokładnie sprawę w mailu na adres michal.plotek@psnpp.org.pl);
- podanie błędnych danych osobowych będzie skutkować również błędami w Państwa certyfikatach, które otrzymacie Państwo w czasie konferencji.
-
Sesja warsztatowa I (15 marca, 10:00 - 11:30)
Wydział Chemii UWr, ul. Fryderyka Joliot-Curie 14, Wrocław
-
W1 ogólny
Łukasz Sporny, Piotr Wróblewski
“Lumio i interaktywne przestrzenie pracy przyrodnika”
-
W2 chemia
dr hab. Ewa Dudziak
“Spektroskopia magnetycznego rezonansu jądrowego (NMR) – praktyczna interpretacja widm”
-
W3 fizyka
Monika Kokosza
“Fizyka na wyciągnięcie ręki: Proste doświadczenia, niesamowite efekty”
-
W4 chemia/fizyka
dr Joanna Wątły
“Nie wszystko złoto, co się świeci – chemik przyrodnik bada blask w domowej spiżarni”
-
W5 ogólny
dr Tomasz Greczyło, prof. UWr
“Teksty źródłowe jako pretekst do sprawdzania kompetencji z zakresu przedmiotów przyrodniczych”
Uwaga: Uczestnik musi posiadać własny komputer
-
W6 biologia
dr Magdalena Jarzębowska
“Role-playing na lekcjach biologii – wbrew pozorom – spora dawka konkretu”
-
W7 geografia
dr Dawid Weisbrodt
“Wykorzystanie nowoczesnych aplikacji internetowych w nauczaniu przedmiotów przyrodniczych”
Uwaga: Uczestnik musi posiadać własny komputer lub tablet
-
W8 chemia
dr Barbara Łydżba-Kopczyńska, prof. UWr
„Chemia dziedzictwa kulturowego – badania autentyczności oraz pochodzenia dzieł sztuki i zabytków archeologicznych”
-
W9 chemia
Daria Kiszkowiak
“W jaki sposób wykorzystać drukarkę 3D na lekcjach chemii? Projektowanie i modelowanie cząsteczek do druku 3D”
Uwaga: Uczestnik musi posiadać własny komputer
-
W10 ogólny/fizyka
Wojciech Kamiński
“Dydaktyka wspomagana AI”
Uwaga: Uczestnik musi posiadać własny komputer
-
W11 ogólny
Renata Sidoruk-Sołoducha
“Interaktywny dokument ciekawym sposobem na planowanie i realizację procesu edukacyjnego”
Uwaga: Uczestnik musi posiadać własny komputer
-
W12 ogólny
Agata Karolczyk-Kozyra
“Drużyna Pierścienia, czyli jak zadbać o dobre relacje w klasie”
-
W13 biologia/przyroda
Agnieszka Kołodziejska, Kamila Koczorowska
“Biologia w małej skali”
-
W24 ogólny
Tomasz Sobiepan
“Przyrodnicze doświadczenia cyfrowe w terenie i w laboratorium szkolnym”
-
Sesja warsztatowa II (15 marca 11:40 - 13:10)
Wydział Chemii UWr, ul. Fryderyka Joliot-Curie 14, Wrocław
-
W2 chemia
dr hab. Ewa Dudziak
“Spektroskopia magnetycznego rezonansu jądrowego (NMR) – praktyczna interpretacja widm”
-
W4 chemia/fizyka
dr Joanna Wątły
“Nie wszystko złoto, co się świeci – chemik przyrodnik bada blask w domowej spiżarni”
-
W12 ogólny
Agata Karolczyk-Kozyra
“Drużyna Pierścienia, czyli jak zadbać o dobre relacje w klasie”
-
W14 ogólny
Pan Belfer – Dawid Łasiński
“Najnowsze trendy w wykorzystaniu sztucznej inteligencji w przedmiotach przyrodniczych”
-
W15 biologia/ekologia
dr hab. inż. Magdalena Zagalska-Neubauer
“Dobre praktyki w dobie kryzysu bioróżnorodności”
-
W16 biologia
dr Marta Migocka-Patrzałek
„Nauki biologiczne w erze cyfrowej”
Uwaga: Uczestnik musi posiadać własny komputer
-
W17 biologia/chemia
dr hab. inż. Jacek Łyczko, prof. UPWr
“Co pachnie w jedzeniu i jak to opisać”
-
W18 ogólny
dr hab. Magda Dubińska-Magiera
„Praktyka uważności jako narzędzie w edukacji”
Uwaga: Uczestnik musi posiadać własny komputer oraz skarpetki na zmianę
-
W19 ogólny
dr hab. Urszula Komarnicka
“Sztuczna inteligencja w dydaktyce”
Uwaga: Uczestnik musi posiadać własny komputer
-
W20 chemia/biologia
dr inż. Alicja Kluczyk, dr Monika Biernat, dr hab. Mariola Kuczer, dr Maciej Modzel
“Kto zakłócił spokój nawiedzonego domu?”
-
W21 chemia
dr hab. Monika Kijewska, dr Marek Cebrat, dr Mateusz Waliczek, dr hab. Remigiusz Bąchor
“Od wagi piórkowej do wagi ciężkiej – trenuj ze spektrometrią mas”
-
W22 fizyka
Łukasz Surma
“Fizyka w małej skali”
-
W23 geografia
dr Dawid Weisbrodt
“Polska szkoła w dobie antropocenu”
-
W24 ogólny
Tomasz Sobiepan
“Przyrodnicze doświadczenia cyfrowe w terenie i w laboratorium szkolnym”
-
Sesja warsztatowa III (15 marca 14:30 - 16:00)
Wydział Chemii UWr, ul. Fryderyka Joliot-Curie 14, Wrocław
-
W2 chemia
dr hab. Ewa Dudziak
“Spektroskopia magnetycznego rezonansu jądrowego (NMR) – praktyczna interpretacja widm”
-
W3 fizyka
Monika Kokosza
“Fizyka na wyciągnięcie ręki: Proste doświadczenia, niesamowite efekty”
-
W9 chemia
Daria Kiszkowiak
“W jaki sposób wykorzystać drukarkę 3D na lekcjach chemii? Projektowanie i modelowanie cząsteczek do druku 3D”
Uwaga: Uczestnik musi posiadać własny komputer
-
W13 biologia/przyroda
Agnieszka Kołodziejska, Kamila Koczorowska
“Biologia w małej skali”
-
W14 ogólny
Pan Belfer – Dawid Łasiński
“Najnowsze trendy w wykorzystaniu sztucznej inteligencji w przedmiotach przyrodniczych”
-
W16 biologia
dr Marta Migocka-Patrzałek
„Nauki biologiczne w erze cyfrowej”
Uwaga: Uczestnik musi posiadać własny komputer
-
W18 ogólny
dr hab. Magda Dubińska-Magiera
„Praktyka uważności jako narzędzie w edukacji”
Uwaga: Uczestnik musi posiadać własny komputer oraz skarpetki na zmianę
-
W20 biologia/chemia
dr inż. Alicja Kluczyk, dr Monika Biernat, dr hab. Mariola Kuczer, dr Maciej Modzel
“Kto zakłócił spokój nawiedzonego domu?”
-
W21 chemia
dr hab. Monika Kijewska, dr Marek Cebrat, dr Mateusz Waliczek, dr hab. Remigiusz Bąchor
“Od wagi piórkowej do wagi ciężkiej – trenuj ze spektrometrią mas”
-
W25 biologia/geografia
Kamila Reczyńska
“Zmiany w ekosystemach Polski pod wpływem czynników antropogenicznych”
-
W26 ogólny
Zyta Czechowska, Jolanta Majkowska
“Dostosowanie wymagań w pracy z uczniem ze SPE”
-
W27 geografia
Monika Klimek
“Wyjdź z klasy – warsztaty mikrofilmowe – jak przeprowadzić lekcję jedynie przy pomocy smartfona?”
-
W28 biologia/chemia
dr Joanna Wątły
“Co przekazuje nam truskawka?”
-
W29 ogólny
Agata Karolczyk-Kozyra
“2KP, czyli jak zadbać o rozwój kompetencji kluczowych i przekrojowych u uczniów”
-
Sesja warsztatowa IV (16 marca 10:00 - 11:30)
Wydział Chemii UWr, ul. Fryderyka Joliot-Curie 14, Wrocław
-
W11 ogólny
Renata Sidoruk- Sołoducha
“Interaktywny dokument ciekawym sposobem na planowanie i realizację procesu edukacyjnego”
Uwaga: Uczestnik musi posiadać własny komputer
-
W30 fizyka
dr Elwira Wachowicz
“Co nas grzeje, czyli efekt cieplarniany okiem fizyka”
Uwaga: Uczestnik musi posiadać własny komputer
-
W31 chemia
Amanda Gałkowska
“Przygotowanie ucznia do egzaminu maturalnego z chemii: najbardziej problematyczne zadania oraz zagadnienia, o których uczniowie nie mają pojęcia. Analiza błędów popełnianych na egzaminach maturalnych z chemii.”
-
W32 biologia/chemia/fizyka
dr Katarzyna Guz-Renger, Maciej Wernecki
“Jak zbudować mikrobiologiczne ogniwa paliwowe – koncepcja dydaktyczna w interdyscyplinarnym kształceniu dzieci i młodzieży szkolnej”
-
W33 ogólny
Katarzyna Dąbkowska
“Wizualizacja informacji, czyli pomoce naukowe”
Uwaga: Uczestnik musi posiadać własny komputer
-
W34 biologia/chemia
dr Aleksandra Hecel
“Czy wiesz co kryje się w korze cynamonowca, liściach rzodkiewki i korzeniu marchwi?”
-
W35 chemia
dr inż. Magdalena Malik
“Jak przenieść tajniki kryminalistyki do sal lekcyjnych?”
-
W36 fizyka
dr Paweł Noszczyk
“Termowizja – poszukiwanie ciepła w przyrodzie”
-
W37 biologia/chemia
dr hab. Sylwester Mazurek
“Obrazowanie chemiczne IR w analizie tkanek roślin modyfikowanych genetycznie”
Uwaga ten warsztat rozpoczyna się o godzinie 9:00 i trwa do 11:30
-
W38 ogólny/chemia
Łukasz Sporny, Piotr Wróblewski
“Chemia w małej skali w XXI wieku”
-
W39 biologia
dr Magdalena Jarzębowska “Jak zaplanować realizację danego działu metodą projektu?”