Zapraszamy na XXXII Zjazd Polskiego Stowarzyszenia Nauczycieli Przedmiotów Przyrodniczych
“Nauczyciele przyrodnicy w przyszłości. Wiedza – kompetencje cyfrowe – pedagogika.”
Ta strona służy tylko i wyłącznie do dokonania rejestracji. Szczegółowy program, opisy wykładów, warsztatów i sylwetki prelegentów oraz inne informacje kluczowe znajdziecie Państwo na stronie: https://chemiawszkole.pl/konferencja/
Bardzo prosimy o uważne przeczytanie poniższych informacji. Są one kluczowe w procesie prawidłowego wykonania rejestracji.
Poniżej znajduje się lista warsztatów do wyboru. W każdej z czterech sesji należy wybrać jeden warsztat. Proszę zwrócić uwagę, że niektóre warsztaty powtarzają się w różnych sesjach. Aby dokonać wyboru warsztatów, należy odznaczyć pole zapoznania się regulaminem (czerwone tło pod listą warsztatów) – wtedy pojawi się lista dodatkowa lista warsztatów do odznaczenia oraz pola do wpisania danych osobowych.
Poniższy formularz służy do zapisu zarówno osób, które rejestrują się:
- indywidualnie (możliwość płatności przy pomocy BLIK lub przelewy24; rejestracje w których zostanie wybrany przelew tradycyjny zostaną odrzucone),
- jak również dla osób, które potrzebują fakturę na szkołę z odroczonym terminem płatności (w takim przypadku po wypełnieniu wszystkich danych należy wybrać przelew tradycyjny z 14-dniowym terminem płatności).
Uprzejmie prosimy o uważne wypełnianie formularza. Faktura zostanie wysłana do Państwa automatycznie po zakończeniu wypełniania całości formularza (ta strona oraz kolejna strona – dane płatnika). Jeśli Państwo nie otrzymacie faktury to proszę sprawdzić foldery spam i wszystkie inne posiadane w poczcie. Najczęstszym problemem w otrzymaniu faktury jest niesprawdzenie wszystkich folderów.
Zniżki dla członków PSNPP są naliczane automatycznie – do tego celu musicie Państwo być zalogowani na swoje konto na stronie psnpp.org.pl i posiadać opłaconą składkę za bieżący rok kalendarzowy. Nie ma możliwości wprowadzenia zniżki dla członka PSNPP bez logowania na konto.
Proszę pamiętać, że:
- nie ma możliwości zmiany wcześniej wybranych warsztatów;
- należy zapisać sobie warsztaty, które Państwo rezerwujecie wraz z ewentualną informacją o potrzebie posiadania własnego komputera;
- podanie złych danych do faktury będzie skutkować tym, że te złe dane znajdą się na fakturze, co ostatecznie doprowadzi do problemów z ich opłaceniem – w takim przypadku nie należy dokonywać kolejnej rejestracji, ale opisać dokładnie sprawę w mailu na adres michal.plotek@psnpp.org.pl);
- podanie błędnych danych osobowych będzie skutkować również błędami w Państwa certyfikatach, które otrzymacie Państwo w czasie konferencji.
-
Sesja warsztatowa I (15 marca, 10:00 - 11:30)
Wydział Chemii UWr, ul. Fryderyka Joliot-Curie 14, Wrocław
-
W1 ogólny
Łukasz Sporny, Piotr Wróblewski
“Lumio i interaktywne przestrzenie pracy przyrodnika”
-
W2 chemia
dr hab. Ewa Dudziak
“Spektroskopia magnetycznego rezonansu jądrowego (NMR) – praktyczna interpretacja widm”
-
W3 fizyka
Monika Kokosza
“Fizyka na wyciągnięcie ręki: Proste doświadczenia, niesamowite efekty”
-
W4 chemia/fizyka
dr Joanna Wątły
“Nie wszystko złoto, co się świeci – chemik przyrodnik bada blask w domowej spiżarni”
-
W5 ogólny
dr Tomasz Greczyło, prof. UWr
“Teksty źródłowe jako pretekst do sprawdzania kompetencji z zakresu przedmiotów przyrodniczych”
Uwaga: Uczestnik musi posiadać własny komputer
-
W6 biologia
dr Magdalena Jarzębowska
“Role-playing na lekcjach biologii – wbrew pozorom – spora dawka konkretu”
-
W7 geografia
dr Dawid Weisbrodt
“Wykorzystanie nowoczesnych aplikacji internetowych w nauczaniu przedmiotów przyrodniczych”
Uwaga: Uczestnik musi posiadać własny komputer lub tablet
-
W8 chemia
dr Barbara Łydżba-Kopczyńska, prof. UWr
„Chemia dziedzictwa kulturowego – badania autentyczności oraz pochodzenia dzieł sztuki i zabytków archeologicznych”
-
W9 chemia
Daria Kiszkowiak
“W jaki sposób wykorzystać drukarkę 3D na lekcjach chemii? Projektowanie i modelowanie cząsteczek do druku 3D”
Uwaga: Uczestnik musi posiadać własny komputer
-
W10 ogólny/fizyka
Wojciech Kamiński
“Dydaktyka wspomagana AI”
Uwaga: Uczestnik musi posiadać własny komputer
-
W11 ogólny
Renata Sidoruk-Sołoducha
“Interaktywny dokument ciekawym sposobem na planowanie i realizację procesu edukacyjnego”
Uwaga: Uczestnik musi posiadać własny komputer
-
W12 ogólny
Agata Karolczyk-Kozyra
“Drużyna Pierścienia, czyli jak zadbać o dobre relacje w klasie”
-
W13 biologia/przyroda
Agnieszka Kołodziejska, Kamila Koczorowska
“Biologia w małej skali”
-
W24 ogólny
Tomasz Sobiepan
“Przyrodnicze doświadczenia cyfrowe w terenie i w laboratorium szkolnym”
-
Sesja warsztatowa II (15 marca 11:40 - 13:10)
Wydział Chemii UWr, ul. Fryderyka Joliot-Curie 14, Wrocław
-
W2 chemia
dr hab. Ewa Dudziak
“Spektroskopia magnetycznego rezonansu jądrowego (NMR) – praktyczna interpretacja widm”
-
W4 chemia/fizyka
dr Joanna Wątły
“Nie wszystko złoto, co się świeci – chemik przyrodnik bada blask w domowej spiżarni”
-
W12 ogólny
Agata Karolczyk-Kozyra
“Drużyna Pierścienia, czyli jak zadbać o dobre relacje w klasie”
-
W14 ogólny
Pan Belfer – Dawid Łasiński
“Najnowsze trendy w wykorzystaniu sztucznej inteligencji w przedmiotach przyrodniczych”
-
W15 biologia/ekologia
dr hab. inż. Magdalena Zagalska-Neubauer
“Dobre praktyki w dobie kryzysu bioróżnorodności”
-
W16 biologia
dr Marta Migocka-Patrzałek
„Nauki biologiczne w erze cyfrowej”
Uwaga: Uczestnik musi posiadać własny komputer
-
W17 biologia/chemia
dr hab. inż. Jacek Łyczko, prof. UPWr
“Co pachnie w jedzeniu i jak to opisać”
-
W18 ogólny
dr hab. Magda Dubińska-Magiera
„Praktyka uważności jako narzędzie w edukacji”
Uwaga: Uczestnik musi posiadać własny komputer oraz skarpetki na zmianę
-
W19 ogólny
dr hab. Urszula Komarnicka
“Sztuczna inteligencja w dydaktyce”
Uwaga: Uczestnik musi posiadać własny komputer
-
W20 chemia/biologia
dr inż. Alicja Kluczyk, dr Monika Biernat, dr hab. Mariola Kuczer, dr Maciej Modzel
“Kto zakłócił spokój nawiedzonego domu?”
-
W21 chemia
dr hab. Monika Kijewska, dr Marek Cebrat, dr Mateusz Waliczek, dr hab. Remigiusz Bąchor
“Od wagi piórkowej do wagi ciężkiej – trenuj ze spektrometrią mas”
-
W22 fizyka
Łukasz Surma
“Fizyka w małej skali”
-
W23 geografia
dr Dawid Weisbrodt
“Polska szkoła w dobie antropocenu”
-
W24 ogólny
Tomasz Sobiepan
“Przyrodnicze doświadczenia cyfrowe w terenie i w laboratorium szkolnym”
-
Sesja warsztatowa III (15 marca 14:30 - 16:00)
Wydział Chemii UWr, ul. Fryderyka Joliot-Curie 14, Wrocław
-
W2 chemia
dr hab. Ewa Dudziak
“Spektroskopia magnetycznego rezonansu jądrowego (NMR) – praktyczna interpretacja widm”
-
W3 fizyka
Monika Kokosza
“Fizyka na wyciągnięcie ręki: Proste doświadczenia, niesamowite efekty”
-
W9 chemia
Daria Kiszkowiak
“W jaki sposób wykorzystać drukarkę 3D na lekcjach chemii? Projektowanie i modelowanie cząsteczek do druku 3D”
Uwaga: Uczestnik musi posiadać własny komputer
-
W13 biologia/przyroda
Agnieszka Kołodziejska, Kamila Koczorowska
“Biologia w małej skali”
-
W14 ogólny
Pan Belfer – Dawid Łasiński
“Najnowsze trendy w wykorzystaniu sztucznej inteligencji w przedmiotach przyrodniczych”
-
W16 biologia
dr Marta Migocka-Patrzałek
„Nauki biologiczne w erze cyfrowej”
Uwaga: Uczestnik musi posiadać własny komputer
-
W18 ogólny
dr hab. Magda Dubińska-Magiera
„Praktyka uważności jako narzędzie w edukacji”
Uwaga: Uczestnik musi posiadać własny komputer oraz skarpetki na zmianę
-
W20 biologia/chemia
dr inż. Alicja Kluczyk, dr Monika Biernat, dr hab. Mariola Kuczer, dr Maciej Modzel
“Kto zakłócił spokój nawiedzonego domu?”
-
W21 chemia
dr hab. Monika Kijewska, dr Marek Cebrat, dr Mateusz Waliczek, dr hab. Remigiusz Bąchor
“Od wagi piórkowej do wagi ciężkiej – trenuj ze spektrometrią mas”
-
W25 biologia/geografia
Kamila Reczyńska
“Zmiany w ekosystemach Polski pod wpływem czynników antropogenicznych”
-
W26 ogólny
Zyta Czechowska, Jolanta Majkowska
“Dostosowanie wymagań w pracy z uczniem ze SPE”
-
W27 geografia
Monika Klimek
“Wyjdź z klasy – warsztaty mikrofilmowe – jak przeprowadzić lekcję jedynie przy pomocy smartfona?”
-
W28 biologia/chemia
dr Joanna Wątły
“Co przekazuje nam truskawka?”
-
W29 ogólny
Agata Karolczyk-Kozyra
“2KP, czyli jak zadbać o rozwój kompetencji kluczowych i przekrojowych u uczniów”
-
Sesja warsztatowa IV (16 marca 10:00 - 11:30)
Wydział Chemii UWr, ul. Fryderyka Joliot-Curie 14, Wrocław
-
W11 ogólny
Renata Sidoruk- Sołoducha
“Interaktywny dokument ciekawym sposobem na planowanie i realizację procesu edukacyjnego”
Uwaga: Uczestnik musi posiadać własny komputer
-
W30 fizyka
dr Elwira Wachowicz
“Co nas grzeje, czyli efekt cieplarniany okiem fizyka”
Uwaga: Uczestnik musi posiadać własny komputer
-
W31 chemia
Amanda Gałkowska
“Przygotowanie ucznia do egzaminu maturalnego z chemii: najbardziej problematyczne zadania oraz zagadnienia, o których uczniowie nie mają pojęcia. Analiza błędów popełnianych na egzaminach maturalnych z chemii.”
-
W32 biologia/chemia/fizyka
dr Katarzyna Guz-Renger, Maciej Wernecki
“Jak zbudować mikrobiologiczne ogniwa paliwowe – koncepcja dydaktyczna w interdyscyplinarnym kształceniu dzieci i młodzieży szkolnej”
-
W33 ogólny
Katarzyna Dąbkowska
“Wizualizacja informacji, czyli pomoce naukowe”
Uwaga: Uczestnik musi posiadać własny komputer
-
W34 biologia/chemia
dr Aleksandra Hecel
“Czy wiesz co kryje się w korze cynamonowca, liściach rzodkiewki i korzeniu marchwi?”
-
W35 chemia
dr inż. Magdalena Malik
“Jak przenieść tajniki kryminalistyki do sal lekcyjnych?”
-
W36 fizyka
dr Paweł Noszczyk
“Termowizja – poszukiwanie ciepła w przyrodzie”
-
W37 biologia/chemia
dr hab. Sylwester Mazurek
“Obrazowanie chemiczne IR w analizie tkanek roślin modyfikowanych genetycznie”
Uwaga ten warsztat rozpoczyna się o godzinie 9:00 i trwa do 11:30
-
W38 ogólny/chemia
Łukasz Sporny, Piotr Wróblewski
“Chemia w małej skali w XXI wieku”
-
W39 biologia
dr Magdalena Jarzębowska “Jak zaplanować realizację danego działu metodą projektu?”