Już dziś zostań naszym czlonkiem. W naszym gronie jest już ponad 500 osób: nauczycieli szkół podstawowych, średnich i wyższych. Wypełnij deklarację i dołącz do naszego grona.
Polskie Stowarzyszenie Nauczycieli Przedmiotów Przyrodniczych objęło patronatem siódmą edycję Festiwalu Nauk Przyrodniczych odbywającego się w XXI Liceum Ogólnokształcącym im. Hugona Kołłątaja w Warszawie. Jak piszą…
Nasze stanowisko poparło także Polskie Towarzystwo Fizyczne: Oficjalne stanowisko wyraził także Komitet Biologii Środowiskowej i Ewolucyjnej Polskiej Akademii Nauk: Oto stanowisko Komitetu Głównego Olimpiady Biologicznej:…
Podpisz petycję: Godna edukacja dla uchodźców z Ukrainy – Petycja do Ministra Edukacji i Nauki – Petycjeonline.com Aktualizacja 21 III 2022 r. Dziś ukazało…
Zapraszamy do (do)szkolenia się z języka ukraińskiego lub rosyjskiego. Szczególnie jeśli macie Państwo w klasie dzieci rosyjsko- lub ukraińskojęzyczne. Proponujemy zdalne lekcje dwa razy w…
Trwa kampania STEM Discovery 2022 zorganizowana przez Scientix pod hasłem “STEM for all!” Zachęcamy do zgłaszania inicjatyw z zakresu przedmiotów ścisłych i przyrodniczych prowadzonych w…
Kochani krakowianie!! Poniżej znajdziecie Państwo ulotkę dotycząca darowych lekcji języka polskiego dla naszych braci Ukraińców, prosimy o jej rozpowszechnienie wśród zainteresowanych Formularz do zapisów: https://forms.office.com/r/u2JyMVYus2…
Szanowni Państwo, przypominamy uprzejmie o dzisiejszych warsztatach: „Jak rozmawiać z uczniami z Ukrainy w kontekście obecnego kryzysu?”. Zachęcamy by zadawać pytania w trakcie spotkania za pomocą…
Polskie Stowarzyszenie Nauczycieli Przedmiotów Przyrodniczych serdecznie zaprasza wszystkich nauczycieli, nie tylko członków stowarzyszenia, do udziału w spotkaniu z Panią Weroniką Potaczek – psycholożką, która poprowadzi…
Wydawnictwo Rebis zachęca do zainteresowania się drugim, uaktualnionym polskim wydaniem “Biologii” Neila A. Campbella i Jane B. Reece oraz współautorów, jednego z najlepszych podręczników dla…
Fundacja Akademia Młodych Fizyków zaprasza do wzięcia udziału w 19. edycji „Lwiątka” Konkurs odbędzie się 28 marca 2022 r. Konkurs Lwiątko wzorowany jest na popularnym…
Nadchodzi XV edycja Konkursu Świetlik – czyli fascynujące pytania, doświadczenia dla każdego i wspaniałe nagrody! A przede wszystkim olbrzymia dawka satysfakcji! Organizatorem Konkursu jest Fundacja…
Najserdeczniejsze życzenia szczęśliwych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia oraz wszelkiej pomyślności i sukcesów w Nowym Roku 2022 życzy Polskie Stowarzyszenie Nauczycieli Przedmiotów Przyrodniczych
W zakładce “Czasopismo” pojawił się nowy numer Biuletynu PSNPP. Zachęcamy do lektury. W najbliższym czasie wszyscy członkowie PSNPP otrzymają go także w wersji papierowej na…
Jest nam niezmiernie miło poinformować, że Estońska Agencja Narodowa Programu „Erasmus +” zatwierdziła i przekazała do dalszej realizacji działania projektowe należące do grupy „KA220-SCH –…
Instytut Geofizyki PAN jako Krajowy Punkt Kontaktowy Scientix zaprasza na warsztaty Scientix dla nauczycieli przedmiotów matematyczno-przyrodniczych, które odbędą się 11 października 2021 r., w Olsztyńskim Centrum Edukacji Nauczycieli,…
Szanowni Państwo, zmiany klimatu to jedne z największych globalnych wyzwań, przed którymi stoi dzisiejszy świat. Na całym świecie młodzi ludzie zabierają głos i podejmują działania na…
Rusza projekt RISE– Odkrywanie przez dociekanie (IBL) w formacie zajęć zdalnych – dla nauczycieli fizyki lub chemii uczących w szkołach podstawowych (klasy 7-8) lub średnich. …
Szanowni Państwo Nauczyciele przedmiotów ścisłych i przyrodniczych Serdecznie zapraszam Państwa i wszystkich zainteresowanych spośród Państwa znajomych do śledzenia transmisji z współzawodnictwa na 12. Ogólnopolskim Festiwalu…
Polskie Stowarzyszenie Nauczycieli Przedmiotów Przyrodniczych zaprasza na konferencję: Quo vadis szkoło? Czyli wyzwania w nauczaniu przedmiotów przyrodniczych… i nie tylko Szanowni Państwo, bardzo serdecznie…
Fragment wystąpienia podczas Konferencji organizowanej przez Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli. “Inspirująco o nauczaniu przedmiotów przyrodniczych”